Klachtenprocedure bij DOC Orthopedie
Bij DOC Orthopedie streven we naar de hoogst mogelijke kwaliteit van producten en service. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan helpen we u graag verder.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over een product of onze service, verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan via telefoon of e-mail. Beschrijf alstublieft duidelijk de aard van de klacht, het betreffende product of de dienst, en indien mogelijk, voeg foto’s of andere relevante informatie toe.
Behandeling van de klacht
Na ontvangst van uw klacht zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. We streven ernaar om binnen [aantal dagen] een ontvangstbevestiging van uw klacht te sturen. Vervolgens zullen we de klacht zorgvuldig onderzoeken en streven naar een passende oplossing.
Communicatie
We zullen u tijdens het proces op de hoogte houden van de voortgang en streven naar een bevredigende oplossing voor uw klacht.
Geschillencommissie
Indien de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (Online Dispute Resolution).
Contact
Voor het indienen van een klacht of meer informatie over het klachtenproces, neem alstublieft contact met ons op. We staan klaar om u te assisteren en uw klacht op te lossen.
Dank u voor uw vertrouwen in DOC Orthopedie. We doen ons uiterste best om uw ervaring zo positief mogelijk te maken.